zondag 30 juni 2013

Healthy snack: Gezouten Tuinboontjes

Verse tuinbonen uit de moestuin
Niet uit mijn eigen balkonmoestuintje, maar gekregen van Franco (Italiaanse vriend van mijn schoonvader) een krat vol verse tuinboontjes, rechtstreeks uit zijn moestuin in Hoofddorp. Ik kan niet wachten om snel eens in zijn moestuin te gaan kijken, er schijnt vanalles te groeien en bloeien in Franco zijn tuin. Heerlijk lijkt mij dat, zoveel mogelijk vers eten uit je eigen tuin.

Al eerder plaatste ik twee recepten met verse tuinboontjes, de tuinbonensalade met radijs en koriander, voor de Food Revolution Day was er één van. Vandaag een lekkere hartige snack, alleen het doppen van de boontjes kost even tijd, meng daarna een klein scheutje olijfolie door de boontjes en bestooi met zeezout. Easy!

Op zoek naar meer gezonde snacks? De chips van zoete aardappel zijn ook erg lekker!

Gezonde snack: tuinboontjes met olijfolie en zeezout

Eet lekker!

Eat well. Love life. ♡

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie! ♡