donderdag 28 februari 2013

Gezond Groen Drankje, vol Vitaminen en Mineralen

Super gezond als ontbijt of onderdeel van een gezonde lunch, deze fruit-groente smoothie. Het ziet er op het eerste oog niet heel aanlonkelijk uit, maar de smaak is prima! Het is natuurlijk geen club sandwich of iets anders lekkers, maar wel 100x gezonder! 

Het beste kan je de helft fruit en andere helft groenten gebruiken, maar ik smokkel met wat extra fruit, dat maakt de smaak voor mij toch net wat lekkerder! 


Probeer zelf groente-fruit combinaties uit. Ik zal mijn lievelings hier de komende tijd melden!



Dit heb je nodig voor 1 smoothie:


250 ml water

1 peer, geschild en klokkenhuis verwijderd
handvol babyspinazie
handvol stukjes meloen
1 stengel bleekselderij

Voeg een kleine hoeveelheid gember toe als je daar van houdt.


Bereiding


Was alle groenten en fruit en snijdt het vervolgens in stukken. Stop eerst de bleekselderij met wat water in de blender en pureer kort. Vervolgens kan de rest van de groenten erbij met de rest van het water. Voeg als de puree te dik blijft, wat extra water toe en roer goed door.





Geniet ervan!

Eat well. Love Life. ♡

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dankjewel voor je reactie! ♡