zondag 27 april 2014

Things I Love: Lovechock Rocks!



Op mijn blog wil ik meer ruimte maken voor 'Things I Love', producten, boeken, merken of webshops die ik bijzonder vind. Waar mooie verhalen achter schuil gaan en inspiratie uit gehaald kan worden. Het merk Lovechock is hier een van...

Laura de Nooijer (oprichtster Lovechock) ging een aantal jaar geleden op vakantie naar Mexico en kwam hier in aanraking met cacaoboeren en 'raw chocolate'. Wat nu een hype geworden is, bestond toen nog helemaal niet in Nederland.

Lovechock is uitgegroeid tot een écht chocoladebedrijf, gevestigd in Leiden. Het mooie vind ik dat ze een sociale werkplaats hebben, waar mensen met een beperking werken.

Alleen de allerbeste ongebrande en koud gemalen cacao wordt gebruikt. De flavonoïden (belangrijk voor stofwisseling) en liefdesstofjes blijven op deze manier behouden. De producten zijn 100% biologisch én het bedrijf werkt samen met kleine boeren, zonder tussenpersonen.

Bestonden er eerst alleen de bars; reepjes raw chocolate met super foods, nu zijn er ook de 'Rocks'. Raw chocolate balletjes, in 3 verschillende smaken, amandel & kaneel, moerbei & hennepzaad en rozijn met kokosrasp, allen in een raw chocolate jasje, errug lekker!!!

Mijn lievelings is die met rozijntjes en kokos, heerlijk!


Eat well. Love life. ♡

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie! ♡