zaterdag 14 februari 2015

Van die fijne kleine momentjes...

Deze heerlijke appeltaart maakte ik voor mijn verjaardagsfeestje. Het recept vond ik op de blog van Laura's Bakery. Extra lekker omdat de partjes appel met kaneel-suiker worden bestrooid.

Vorige week maakte ik deze pompoen-zoete aardappelkoekjes met een yoghurt-kruidendip. Het recept komt binnenkort online. 

Begin van de maand ben ik begonnen met een opleiding tot kinderyogadocent. Al een aantal jaar ben ik zelf actief met yoga bezig en daarnaast ben ik werkzaam als pedagoog. Het lijkt me erg leuk om naast mijn baan yogales aan kinderen te gaan geven. Deze foto maakte ik bij de Nieuwe Meer in Amsterdam, op deze prachtige plek volg ik de opleiding. Niet verkeerd om de dag zo te beginnen!

Vorig weekend lunchten Arja en ik bij Lavinia GoodFood. We aten deze heerlijke spelt pizzeta's met huisgemarineerde zalm met wasabimayo, gember en wakame en een met caesarsalade (jep een hele berg). Eerder at ik hier al eens, maar toen werd ik niet zo vrolijk van de bediening. Deze keer maakten ze het helemaal goed! Kortom: fijn tentje!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie! ♡