zondag 6 juli 2014

Things I Love: Schapenboerderij & Lokaal Terschelling

Lekker weekendje weg in eigen land: Terschelling! Al van jongs af aan kom ik op de Waddeneilanden en eigenlijk heb ik geen favoriet, maar Terschelling staat wel ergens bovenaan mijn lijstje. Vorig weekend was ik er met familie, fietsen met oma, met mijn vader naar de geitenboerderij en natuurlijk lekker eten en drinken.

Op schapenboerderij 'Halfweg' kun je terecht voor verschillende soorten kazen en andere Terschellinger lekkernijen. Leuk om een kijkje te nemen in de boerderijwinkel. Regelmatig zijn er kijkdagen en andere activiteiten. 
De boerderijwinkel
Verse schapenkaas, honing-tijm geitenkaas en biologische schapenkaas met zeekraal
Verse eitjes
Wilde bloemen in de berm
Fijn winkeltje Lokaal, waar je terecht kan voor een lekkere lunch, koffie of schapenmelk ijsje.. 
... maar ook verkopen ze heerlijke, mooie producten van het eiland. Veelal mooi verpakt waardoor je al snel met een volle tas de deur uitloopt.
De Waddenzee

Geniet ervan!

Eat well. Love life. ♡

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie! ♡